Om TTI Kundcenter

Varför skall jag registrera mitt ärende?

För att möta våra kunders behov av snabb service och support har vi utvecklat ett kundcenter där ni enkelt får en tydlig överblick över era pågående support- och beställningsärenden.

Fördelar för kunden

  • Snabbare behandling
  • Bättre kvalitetsuppföljning
  • Registrering dygnet runt

Du får också en möjlighet att

  • Ange hur kritiskt ärendet är för dig
  • Se status på alla dina pågående ärenden

Extra funktioner för dig som är admin

  • Se status på alla era pågående ärenden i verksamheten
  • Göra beställningar
  • Hantera konton

Användarvänligt

Sidan är utformad så att man enkelt ska kunna skapa ett ärende med några få klick; oavsett om det gäller

  • felanmälan
  • upplägg av ny användare
  • beställning

Vid varje moment finns förklaringar som hjälper dig vidare. Om det är första gången så ansöker du direkt på inloggningssidan om ett konto som sedan används framöver. Vid akuta fall, ring även när du lagt ditt ärende så får du prata direkt med en tekniker.

Behöver du hjälp?

Självklart finns vi här om det är något som är oklart.

Kontakta oss på 08-444 34 34 så hjälper vi Er med att lägga upp Ert första ärende!

Bruksanvisning TTI Kundcenter